Сховати фільтри
Фільтри 0
Сортувати:
Фільтри 0

Запитання і відповіді

Як оформити замовлення?

Щоб оформити замовлення, необхідно увійти в свій профіль або створити новий на сайті decathlon.ua, додати товар у кошик та обрати спосіб доставки й оплати.

Як скасувати замовлення?

Скасувати замовлення в особистому профілі неможливо. Щоб скасувати замовлення, Ви можете написати нам у будь-який канал зв’язку (чат, Viber, Telegram, email) або зателефонувати за номером 0 800 21 84 84.

Чи можу я об'єднати декілька замовлень?

На жаль, в нас немає технічної можливості об'єднувати замовлення. Ми можемо скасувати Ваші замовлення, а Ви оформите нове, якщо побажаєте.

Щоб скасувати замовлення, зверніться у будь-який канал зв’язку (чат, Viber, Telegram, email) або зателефонуйте за номером 0 800 21 84 84.

Як я можу відстежити своє замовлення?

Актуальний статус замовлення та номер відстеження транспортної накладної Ви можете побачити в особистому кабінеті на сайті decathlon.ua у вкладці "Мої замовлення", а також у повідомленнях, що надходять на телефон та електронну адресу. Не забувайте перевіряти “спам”.

Чи можу я частково викупити товари з мого замовлення на Новій Пошті?

Послуга часткового викупу недоступна.

Як я можу повернути або обміняти товар?

Для обміну або повернення товару, придбаного через наш інтернет-магазин, необхідно заповнити Акт-заяву на повернення, обов'язково вказавши номер замовлення, номер чека, свій ІПН (ідентифікаційний код) та IBAN-номер карткового рахунку.

Після цього товари та заяву просто відправте за адресою, що вказана в Акті на повернення або в касовому чеку. Отримувач – ТОВ “Декатлон Україна”, 0993539640. Вартість доставки оплачується відправником.

Якщо доставлений товар не відповідає заявленим вимогам або має недоліки, зворотню доставку сплатить Decathlon.

Товари, придбані у фізичних магазинах, можна повернути лише у фізичних магазинах.

Чи можу я замовити товар з сайту Декатлон інших країн?

Для замовлення доступні лише ті товари, що представлені на нашому сайті.

Чи можу я змінити дані доставки або отримувача?

Так, змінити спосіб доставки та отримувача можливо через будь-який канал зв’язку (чат, Viber, Telegram, email) або зателефонувавши за номером 0 800 21 84 84.

Чи можу я змінити товари у своєму замовленні?

На жаль, в нас немає технічної можливості змінювати товари у замовленні.

Ми можемо скасувати замовлення, а Ви оформите нове, якщо побажаєте.

Що дає картка лояльності Декатлон?

Щоб стати учасником програми лояльності, Вам необхідно лише пройти реєстрацію на сайті або на касі магазину. Основними перевагами є збереження чеків та гарантії на покупки у Вашому профілі, можливість обміну або повернення невикористаного товару впродовж 365 днів, а також знижка до дня народження 10% (за умови, якщо дата народження внесена у Ваш профіль на сайті).

Більш детальну інформацію щодо переваг і умов участі у програмі "Мій Декатлон" Ви знайдете за посиланням.

Як отримати знижку до Дня народження?

Знижку можна отримати у фізичному магазині або онлайн. Промокод на знижку приходить на електронну адресу за 7 днів до дати народження за умови реєстрації на сайті та введення дати народження в профіль.

Які є способи доставки та оплати?

Доставка здійснюється Новою Поштою по території України. На відділення або на адресу. Також доступна послуга самовивозу з магазинів Декатлон.

Оплатити замовлення можливо на сайті через платіжну систему Fondy, або при отриманні на Новій Пошті через грошовий переказ.

За яких умов діє безкоштовна доставка?

Безкоштовна доставка діє при повній предоплаті замовлення на суму від 1500 грн одним розрахунковим документом (чеком).

Чи можна оформити замовлення без реєстрації?

Так, Ви можете оформити замовлення без реєстрації, звернувшись через будь-який канал зв'язку.

Я створив(-ла) картку лояльності при покупці в магазині. Чи означає це, що я зареєстрований(-а) на сайті?

Ні, необхідно завершити реєстрацію на сайті.

У вас є подарункові сертифікати?

Подарункові сертифікати можливо придбати та використати тільки у фізичних магазинах. Вам потрібно звернутись до будь-якого нашого магазину, де Ви отримаєте безкоштовну подарункову картку, яку зможете поповнити на касі на будь-яку суму від 100 до 5000 грн. Термін дії картки – 12 місяців. Також фізичну картку можна замовити Новою Поштою.

Я не встиг/ла скористатися подарунковим сертифікатом до закінчення його терміну, бо Decathlon не працював з 24 лютого 2022. Чи дійсний мій сертифікат?
Ми продовжили дію всіх подарункових сертифікатів, придбаних після 24 лютого 2021, на півроку. Якщо на подарунковому сертифікаті залишився баланс, нею можна скористатися до 7 квітня 2023 включно у наших фізичних магазинах. 
Який термін зберігання замовлень в магазинах та на відділенні?

Замовлення у відділенні зберігаються 5 днів, у магазинах - 3 дні.