Сховати фільтри
Фільтри 0
Сортувати:
Фільтри 0
Набір для тренування рівноваги дитячий на вік 2-6 років
  • Набір для тренування рівноваги дитячий на вік 2-6 років
  • Набір для тренування рівноваги дитячий на вік 2-6 років
  • Набір для тренування рівноваги дитячий на вік 2-6 років
  • Набір для тренування рівноваги дитячий на вік 2-6 років
Набір для тренування рівноваги дитячий на вік 2-6 років
  • Набір для тренування рівноваги дитячий на вік 2-6 років
  • Набір для тренування рівноваги дитячий на вік 2-6 років
  • Набір для тренування рівноваги дитячий на вік 2-6 років
  • Набір для тренування рівноваги дитячий на вік 2-6 років
Набір для тренування рівноваги дитячий на вік 2-6 років
1999 грн
849 грн
-58%
Найнижча ціна за 30 днів до знижки була 1999 грн
DOMYOS
8545074

Набір для тренування рівноваги дитячий на вік 2-6 років

1999 грн
849 грн
-58%
Найнижча ціна за 30 днів до знижки була 1999 грн
8545074
DOMYOS
Набір для тренування рівноваги дитячий на вік 2-6 років
розмір :
Недостатньо товарів в наявності

Наявність в магазинах

Набір для тренування рівноваги створений спеціально для розвитку рівноваги, психомоторики і моторики твоєї дитини, починаючи з 2 років.

Переваги

Розвиток психомоторики

Набір допомагає дітям тренувати відчуття рівноваги.

Модульність

4 опори, 4 стійки і фігурки тварин з піноматеріалу для різних комбінацій.

Опис продукту

Перевірено дітьми, схвалено фахівцями

"З метою підтвердження ефективності набору для тренування рівноваги ми провели перехресні випробування за участю 18 дітей.
Дев'ять з них використовували набір 2 рази на тиждень по 20 хвилин протягом 2 місяців, а решта дев'ять не використовували його зовсім. Результати тесту не викликають сумнівів: діти, які користувалися набором протягом декількох тижнів, тримали рівновагу краще, ніж ті, які не користувалися ним. "

Придумуй власний шлях

"За допомогою набору для тренування рівноваги дитина зможе дати волю своїй уяві і побудувати свій власний шлях, розвивати уяву, придумуючи свої історії. Краще починати, поклавши балки прямо на підлогу, щоб дитині було спокійніше. Потім їх можна підняти вище або встановити їх опуклою стороною вгору, щоб тримати рівновагу стало складніше. Фігурки тварин допоможуть дитині створити власну історію: потрібно переступити через тваринку або зловити її." Аннабель, інженер з продукції товарів для дітей.

Технічні характеристики

Довжина балки: 700 мм
Розміри основи: 270 × 270 мм
Габаритні розміри при розташуванні квадратом: 1200 × 1200 мм

Основні етапи розвитку динамічного балансу

До 4 років діти мають навчитися рухатися у заданому напрямку, поступово пересуваючись і ставлячи стопи поруч.
У 4 роки діти вчаться ходити, ставлячи одну ногу перед іншою по доріжці, розмір якої в півтора рази більший за дитячу ніжку.
У віці 6 років діти вчаться ходити, ставлячи п’ятку однієї стопи до пальців іншої по доріжці, ширина якої не більше за ширину самої стопи.

Психомоторний розвиток:

Психомоторний розвиток дитини залежить від поєднання генетики, рухових навичок та розумових здібностей.
Продукт може покращити психомоторний розвиток дитини, якщо він підтримується руховими навичками.
Рухові навички мають декілька аспектів: схема тіла, динамічна координація, рівновага, координація рук-очей, дрібна моторика, орієнтація у часі та просторі.

Схема тіла

Схема тіла – це сприйняття дитиною свого тіла, що дозволяє їй оволодіти своїми рухами та розвинути самосвідомість. Вона будується на відчуттях і діях ("тіло, яке відчуває, рухається"), а далі – на уявленнях і описі ("уявлення про тіло", малюнок людини). Чим більше дитина рухається, тим більше вона вчиться вдосконалювати свою схему тіла і тим краще її рухи.

Координація очей і рук

Координація очей і рук включає дії, необхідні для прицілювання частиною або всім тілом: малюки йдуть певним шляхом, потім націлюються руками та ногами спочатку на великі предмети та цілі, перш ніж переходити на дедалі менші предмети та цілі, одночасно навчаючись керувати пальцями: гра на фортепіано, нанизування бісеру, письмо.

Орієнтація у часі та просторі

Усвідомлення часу та простору включає все, що передбачає сприйняття дитиною свого "я" у часі (до / після, ритмічна активність, день / ніч, пори року тощо) та просторі (спереду / ззаду, на / під, праворуч / ліворуч тощо)

Спосіб використання

Для зберігання поклади гантель на захисний килимок, щоб не пошкодити підлогу.