Сховати фільтри
Фільтри 0
Сортувати:
Фільтри 0
Міні-батут для дітей
  • Міні-батут для дітей
  • Міні-батут для дітей
  • Міні-батут для дітей
  • Міні-батут для дітей
  • Міні-батут для дітей
  • Міні-батут для дітей
Міні-батут для дітей
  • Міні-батут для дітей
  • Міні-батут для дітей
  • Міні-батут для дітей
  • Міні-батут для дітей
  • Міні-батут для дітей
  • Міні-батут для дітей
Міні-батут для дітей
2199 грн
DOMYOS
8753805

Міні-батут для дітей

2199 грн
8753805
DOMYOS
Міні-батут для дітей
Колір :
розмір :
Останні товари на складі

Наявність в магазинах

Наші розробники товарів для дітей створили цей батут, який допомагає дітям розвивати свої психомоторні навички та ставати більш незалежними.

Переваги

Захист від ударів

Каркас покритий піноматеріалом товщиною 20 мм.

[EN] Jumping surface

Його діаметр становить 90 см, а площа поверхні для стрибків - 6360 см².

Розвиток психомоторики

Розроблений спільно з фахівцем із психомоторного розвитку.

Опис продукту

Етапи для тренування рівноваги

Діти віком до 4 років мають навчитися керувати своїм тілом і рухатись у будь-якому заданому напрямку, повільно крокуючи на обох ногах.
У 4 роки діти вчаться ходити, ставлячи одну ногу перед іншою по доріжці, розмір якої в півтора рази більший за дитячу ніжку.
У віці 6 років діти вчаться ходити, ставлячи п’ятку однієї стопи до пальців іншої по доріжці, ширина якої не більше за ширину самої стопи.

Психомоторний розвиток:

Психомоторний розвиток дитини має генетичну, моторну та психологічну основи.
Виріб може впливати на психомоторний розвиток дитини, якщо вона діє в галузі моторики.
Розвиток рухів включає кілька основних компонентів: схему тіла, динамічну координацію, рівновагу, координацію рук та очей, дрібну моторику та просторово-часову структуру.

Схема тіла

Схема тіла – уявлення, яке дитина має про своє тіло, що дозволяє їй більш тонко володіти своїми жестами, сприймати своє тіло і загалом усвідомлювати саму себе. Вона спочатку будується з відчуттів та дій («тіло відчувало, тіло діяло»), перш ніж бути представленою та озвученою («тіло представлене», малюнок людини).
Чим більше дитина діє, тим більше вона удосконалює свою схему тіла і тим краще діє у відповідь.

Зорово-моторна координація

Зорово-моторна координація охоплює дії, що дозволяють дитині цілитися усім тілом або його частиною: для найменших діток це слідування за траєкторією, потім - прицілювання великими предметами у великі цілі руками та ногами, а далі - поступове підвищення точності аж до повного контролю над рухами окремих пальців: постукування, нанизування намистин, письмо.

Просторово-часова структура

Часово-просторова структурація охоплює все, що стосується орієнтації дитини в часі (до/після, ритмічна діяльність, день/ніч, пори року тощо) та у просторі (спереду/ззаду, над/під, праворуч/ліворуч тощо).

Інформація для користувача:

Не зберігай батут просто на підлозі. Використовуй захисний килимок, щоб не пошкодити підлогу та захистити дітей від можливих бризок. Зовнішній діаметр: 90 см.

Діаметр поверхні для стрибків: 63 см.
- Висота: 24 см.

Поверхня для стрибків: близько 6360 см².