Сховати фільтри
Фільтри 0
Сортувати:
Фільтри 0
Килимок дитячий розвивальний
  • Килимок дитячий розвивальний
  • Килимок дитячий розвивальний
  • Килимок дитячий розвивальний
  • Килимок дитячий розвивальний
  • Килимок дитячий розвивальний
  • Килимок дитячий розвивальний
  • Килимок дитячий розвивальний
Килимок дитячий розвивальний
  • Килимок дитячий розвивальний
  • Килимок дитячий розвивальний
  • Килимок дитячий розвивальний
  • Килимок дитячий розвивальний
  • Килимок дитячий розвивальний
  • Килимок дитячий розвивальний
  • Килимок дитячий розвивальний
Килимок дитячий розвивальний
3199 грн
DOMYOS
8574575

Килимок дитячий розвивальний

3199 грн
8574575
DOMYOS
Килимок дитячий розвивальний
Колір :
розмір :
Недостатньо товарів в наявності

Наявність в магазинах

М'який, щільний килимок для малюків. Розкладається на 4 сегменти, миттєво створюючи простір для вдосконалення моторики. Габарити: 1,8 × 0,78 × 3,7 товщина.

Переваги

Розвиток психомоторики

Твердий, жорсткий килимок, який сприяє розвитку твоєї дитини.

Компактність

Розміри складеного килимка:
14,5 см – висота
78 см × 45 см

Зчеплення

Килимок не ковзає по підлозі.

Легкість

Вага килимка: 1,6 кг

Простота у використанні

Легко створюй зручну, безпечну ігрову зону для своєї дитини.

Простота у догляді

Водонепроникний матеріал, який легко мити мильним розчином.

Опис продукту

Як килимок стимулює психомоторний розвиток твоєї дитини?

Це дозволяє створити для дітей достатню кількість сенсорних стимулів для підвищення пропріоцепції.
Пропріоцепція необхідна для подолання основних етапів у психомоторному розвитку.
Цей килимок дозволяє дітям безпечно опановувати рухи. Таким чином, цей стимулюючий килимок сприяє психомоторному розвитку твоєї дитини.
Виріб схвалений фізіотерапевтом.

Кроки до динамічного балансу

Діти віком до 4 років мають навчитися керувати своїм тілом і рухатись у будь-якому заданому напрямку, повільно крокуючи на обох ногах.
У 4-річному віці дитина вміє ходити, ставлячи одну ногу перед іншою, по доріжці завширшки не менше півтора фути.
У 6-річному віці діти вміють ходити, ставлячи одну ногу прямо перед іншою, п’ятою до пальців, по доріжці, шириною як дитяча стопа.

Психомоторний розвиток:

Психомоторний розвиток дітей залежить від генетичних, рухових та психологічних факторів.
Виріб може впливати на психомоторний розвиток дитини, якщо він націлений на розвиток її рухів.
Розвиток рухів включає кілька основних компонентів: схему тіла, динамічну координацію, рівновагу, координацію рук та очей, дрібну моторику та просторово-часову структуру.

Схема тіла

Схема тіла – це уявлення про те, як діти бачать своє тіло. Це дає їм точний контроль над своїми рухами, сприйняттям свого тіла і, загалом, самосвідомістю. Таке уявлення будується на досвіді та діях ("тіло відчуває, тіло рухається") перш ніж перейти до обговорень (гра "уяви своє тіло", дитина малює себе)
Щоразу, коли дитина рухається, вона вдосконалює схему свого тіла та збільшує шанси на більш точні рухи в майбутньому.

Координація очей і рук

Координація очей і рук включає дії, які допомагають нам цілитися всім тілом або його частиною. Малюки розвивають цю навичку, складаючи собі шлях, а потім за допомогою рук і ніг цілять великі предмети у великі цілі. Предмети та цілі стають щоразу меншими, поки діти повністю не опанують ізолювання пальців: гра на фортепіано, бісероплетіння, письмо.

Просторово-часова структура

Просторово-часова структура включає все, що позначає місце дитини в часі (до/після, ритмічні заходи, день/ніч, сезони тощо) та простір (спереду/ззаду, над/під, праворуч/ліворуч тощо).