Сховати фільтри
Фільтри 0
Сортувати:
Фільтри 0
Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
  • Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
  • Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
  • Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
  • Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
  • Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
  • Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
  • Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
  • Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
  • Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
  • Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
  • Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
  • Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
6199 грн
VAN RYSEL
8733902

Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій

6199 грн
8733902
VAN RYSEL
Шолом 900 MIPS для шосейного велоспорту синій
Колір :
розмір :

Підібрати розмір

Мій розмір

Недостатньо товарів в наявності

Наявність в магазинах

Створений для твоїх спортивних поїздок. Цей легкий та вентильований шолом використовується командою Decathlon AG2R La Mondiale на гірських перегонах.

Переваги

Вентиляція

8 повітряних отворів з'єднані з 7 виходами через канали

Легкість

Технологія In-Mold дозволяє створити легкий шолом (280 г у розмірі M).

Анатомічний дизайн

Мікрометричне регулювання. Регулювання потилиці

Аеродинамічні властивості

Розроблено та протестовано в аеродинамічній трубі.

Сумісність

Сумісний з довгим волоссям.

Опис продукту

Лінійка RCR

Лінійка RCR для RACER − це лінійка, призначена для велосипедистів, які шукають найкраще спорядження. Ця лінійка підходить для велосипедистів, які прагнуть досконалості на будь-якій місцевості. Універсальні вироби дуже високого рівня для катання як на рівнині, так і у високогір'ї.

Лінійка RCR була обрана професійною командою Decathlon AG2R La Mondiale

Безпека

Вибір шолома – це насамперед питання безпеки. Саме тому, ця модель відповідає всім найвимогливішим стандартам ударостійкості.

Він відповідає європейському стандарту EN1078.
Цей стандарт стосується наступних аспектів: конструкція шолому, зокрема кут огляду, здатність матеріалу поглинати удари, система фіксації підборіддя і пристроїв для затягування, якість маркування та інформація.

Розміри та вага

Розмір шолома залежить від обхвату голови.

RCR:
Розмір S: 52-55 см - 240 г.
Розмір M: 55-59 см - 280 г.
Розмір L: 59-62 см - 300 г

Зверни увагу, що цей шолом оснащений технологією MIPS. Ця система дещо змінює розмірну сітку, тому, якщо обхват твоєї голови знаходиться на верхній межі розміру, ми рекомендуємо обирати більший розмір.

Вентиляція

Вентиляція шолома є оптимальною, коли великі вхідні отвори з'єднані з вихідними через канали, що дозволяють повітрю циркулювати. Голова є важливим елементом для охолодження тіла під час інтенсивних навантажень.

Тому відведення тепла, що генерується, є пріоритетом для підтримки високого рівня продуктивності.

Вентиляція та аеродинаміка

З іншого боку, невдало розміщена вентиляція може призвести до значної втрати аеродинамічних характеристик, значно збільшуючи опір.

RCR має систему вентиляції, що регулюється залежно від твого положення на велосипеді. Чим пряміше ти стоїш, наприклад, під час підйому по схилу, тим ефективнішою є система. Як тільки ти піднімеш голову вгору, аеродинаміка цього шолома матиме вирішальне значення.

Умови повернення (специфічні для ЗІЗ)

Цей шолом є елементом ЗІЗ (засобів індивідуального захисту) і рівень його захисту буде залежатиме від його стану.
Ми приймаємо лише невикористані шоломи. Якщо цей шолом тобі не підходить, будь ласка, поверни його разом з інструкцією з експлуатації та бірками.

Термін служби шолома

Шоломи не вічні. Для забезпечення максимальної безпеки ми рекомендуємо замінювати шолом щонайменше кожні 5-7 років. Важливо зберігати його в чохлі, в сухому, прохолодному місці, подалі від сонячних променів.
Екстремальні температури швидше руйнують піноматеріал шолома.

Після значного удару необхідно замінити шолом, оскільки він може втратити свою ефективність, якщо всередині конструкції з'являться тріщини.