Сховати фільтри
Фільтри 0
Сортувати:
Фільтри 0
Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
  • Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
  • Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
  • Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
  • Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
  • Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
  • Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
  • Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
  • Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
  • Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
  • Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
60 грн
29 грн
-52%
Найнижча ціна за 30 днів до знижки була 60 грн
DOMYOS
8487629

Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя

60 грн
29 грн
-52%
Найнижча ціна за 30 днів до знижки була 60 грн
8487629
DOMYOS
Плитка для килимка 100 для дитячої гімнастики синя
Колір :
розмір :
Недостатньо товарів в наявності

Наявність в магазинах

Базова, практична плитка з піноматеріалу, продається окремо, щоб створити власний ігровий майданчик для дітей.

Переваги

Розвиток психомоторики

Поєднуй плитки між собою, щоб створити комфортну ігрову зону для дитини.

Амортизація

Матеріал пом'якшує удари.
Щільність: 45 кг/м3, товщина: 10 мм

Компактність

Компактний дизайн для зручного зберігання: 33 × 33 см.

Опис продукту

Основні етапи розвитку динамічного балансу

До 4 років діти мають навчитися рухатися у заданому напрямку, поступово пересуваючись і ставлячи стопи поруч.
У 4 роки діти вчаться ходити, ставлячи одну ногу перед іншою по доріжці, розмір якої в півтора рази більший за дитячу ніжку.
У віці 6 років діти вчаться ходити, ставлячи п’ятку однієї стопи до пальців іншої по доріжці, ширина якої не більше за ширину самої стопи.

Психомоторний розвиток:

Психомоторний розвиток дитини залежить від поєднання генетики, рухових навичок та розумових здібностей.
Продукт може покращити психомоторний розвиток дитини, якщо він підтримується руховими навичками.
Рухові навички мають декілька аспектів: схема тіла, динамічна координація, рівновага, координація рук-очей, дрібна моторика, орієнтація у часі та просторі.

Схема тіла

Схема тіла – це сприйняття дитиною свого тіла, що дозволяє їй оволодіти своїми рухами та розвинути самосвідомість. Вона будується на відчуттях і діях ("тіло, яке відчуває, рухається"), а далі – на уявленнях і описі ("уявлення про тіло", малюнок людини). Чим більше дитина рухається, тим більше вона вчиться вдосконалювати свою схему тіла і тим краще її рухи.

Координація очей і рук

Координація очей і рук включає дії, необхідні для прицілювання частиною або всім тілом: малюки йдуть певним шляхом, потім націлюються руками та ногами спочатку на великі предмети та цілі, перш ніж переходити на дедалі менші предмети та цілі, одночасно навчаючись керувати пальцями: гра на фортепіано, нанизування бісеру, письмо.

Орієнтація у часі та просторі

Усвідомлення часу та простору включає все, що передбачає сприйняття дитиною свого "я" у часі (до / після, ритмічна активність, день / ніч, пори року тощо) та просторі (спереду / ззаду, на / під, праворуч / ліворуч тощо).